Coronavirus – Tandartspraktijk Wichgers – Huissen

MAATREGELEN OMTRENT HET CORONAVIRUS

Nederland is weer open. We zijn beter tegen het virus bestand, door vaccinaties , booster- en herhaalprikken en de opgebouwde immuniteit. Maar het virus is er nog steeds. Daarom moeten we blijven opletten en elkaar helpen, zodat we elkaar niet besmetten. Dus het blijft voor iedereen verstandig om zich nog steeds aan de adviezen en maatregelen te houden die de verspreiding van het coronavirus beperken.

Tandartspraktijk Wichgers volgt hierin altijd de adviezen van het RIVM en de KNMT. Graag willen wij u verzoeken om nog alert te blijven en de aanwijzingen van de praktijk nauwkeurig op te volgen.

Wij werken volgens het RIVM-richtlijnen.

• We behandelen uitsluitend patiënten zonder corona klachten, griep of verkoudheidsklachten zoals niezen, hoesten, keelpijn, moeilijk ademen en /of koorts. Bij klachten thuis blijven ook als u gevaccineerd, of hersteld bent.
  • Bent u in aanraking geweest met iemand die positief getest is op corona? Hoeft u niet thuis te blijven wel vragen wij u alert te zijn en bij klachten af te bellen.
  • Mondkapjes in de praktijk is een advies (niet verplicht).
  • Handen desinfecteren voor en na het bezoek aan de tandarts.
  • Tijdelijk geen handen schudden.
  • Aanwijzingen van het personeel nauwgezet opvolgen.
  • Voor behandeling waarbij waterdruppels (aerosolen) kunnen optreden laten we u eerst spoelen met waterstofperoxide oplossing (1%).

Voor het maken van afspraken kunt u ons bereiken op het telefoonnummer 026-3250816.

Wij hopen op uw begrip, blijf gezond!

Met vriendelijke groet,
Wichgers Tandartspraktijk